Na stronie projektu The Milky Way ukazały się już moje fotografie z pierwszej sesji do projektu.

Przed nami jeszcze 2 sesje dla mam karmiących w Krakowie. Na pewno będą w odmiennym klimacie, chciałabym je zrealizować jak najszybciej, póki pogoda sprzyja i jest dostatecznie ciepło by maleńkie dzieci mogły bez obaw pozować do zdjęć ze swoimi mamami.

Sesje fotograficzne mam karmiących w Krakowie wykonywane w ramach projektu The Milky Way są bezpłatne, zainteresowane Panie mogę się zgłaszać przez mój fanpage na facebooku.

https://www.facebook.com/Katarzyna-Szo%C5%82drowska-Fotografia-722704577839147/timeline/?ref=hl

Istnieje również możliwość wykonania sesji poza projektem dla wszystkich chętnych mam, które chciałyby mieć pamiątkę tego niezwykłego okresu.

Zapraszam

Skomentuj

