The Milky Way to projekt fotograficzny propagujący karmienie piersią, a jako że temat jest mi bliski postanowiłam przyłączyć się, jako fotograf do tego przedsięwzięcia.

11 dni temu zostałam oficjalnie jednym z fotografów The Milky Way:

Mleczna Droga w Krakowie ponownie! Druga projektowa fotografka z Karkowa, Kasia z Katarzyna Szołdrowska Fotografia bę…

Posted by The Milky Way – projekt fotograficzny on 14 września 2015

Mleczna Droga w Krakowie ponownie! Druga projektowa fotografka z Karkowa, Kasia z Katarzyna Szołdrowska Fotografia bę…

Posted by The Milky Way – projekt fotograficzny on 14 września 2015

Tak o projekcie piszą jego Twórcy:

„The Milky Way to projekt fotograficzny inspirowany jednym z największych cudów natury – cudem narodzin i macierzyństwa.”

„Celem projektu jest upowszechnianie karmienia piersią w Polsce oraz oswajanie społeczeństwa z tym widokiem. Pragniemy również działać na rzecz tworzenia w centrach handlowych i przestrzeni miejskiej miejsc dla mam karmiących.”

W ramach projektu w całej Polsce odbywają się sesje zdjęciowe dla mam karmiących, w których udział jest bezpłatny, wkrótce będę organizować takąsesję w Krakowie. Serdecznie Zapraszam zainteresowane mamy do kontaktu przez  mój fanpage na fb

https://www.facebook.com/Katarzyna-Szo%C5%82drowska-Fotografia-722704577839147/timeline/?ref=hl

Pierwsza sesja już się odbyła, przedstawiam jedno ze zdjęć do projektu The Milky Way

IMG_1029-1-9

Skomentuj

