Pierwszy konkurs na fb cieszył się powodzeniem większym niż się spodziewałam, więc zachęcona zainteresowaniem postanowiłam ogłosić następny!

Tym razem konkurs z zadaniem 🙂

Aby wziąć udział w konkursie należy:

1. Wykonać zadanie konkursowe :

„Napisz jakie znasz najciekawsze miejsce na sesję rodzinną w północnej części Krakowa (na północ od Wisły 🙂 i opisz je w kilku słowach ”

Nalezy podać konkretne miejsce-np os. Strusia miedzy blokiem 2 i 3, a nie np Nowa Huta

2. Polubić moją stronę na fb
3. Udostępnić info o konkursie na swojej tablicy
4. Zaprosić do konkursu 3 osoby

Do wygrania sesja rodzinna,ciążowa lub dziecięca w Krakowie !

Czekam na Wasze propozycje ciekawych miejsc, wykażcie się kreatywnością! 🙂

link do konkursu:

https://www.facebook.com/pages/Katarzyna-Szo%C5%82drowska-Fotografia/722704577839147?ref=hl

Regulamin

1. Aby wziąć udział w konkursie należy:

-wykonać zadanie konkursowe :

„Napisz jakie znasz najciekawsze miejsce na sesję rodzinną w północnej części Krakowa (na północ od Wisły :)i opisz je w kilku słowach ” Nalezy podać konkretne miejsce-np os. Strusia miedzy blokiem 2 i 3, a nie np Nowa Huta ;-).Jedna osoba może zaproponowac do 3 miejsc

– polubić moją stronę na fb
– udostępnić info o konkursie na swojej tablicy
– zaprosić do konkursu 3 osoby

2. Nagrodę otrzyma osoba która wybierze i opisze najciekawsze wg mnie miejsce
3. Nagrodą jest sesja zdjęciowa do wyboru- rodzinna, dziecięca lub ciążowa w plenerze. Czas trwania sesji do 1,5 h, po sesji przekazuję 12 zdjęć w formie cyfrowej.
4. Sesja odbędzie się w terminie 10-22 sierpnia
5. Sesja odbywa się w wyznaczonym przeze mnie miejscu lub miejscu wspólnie ustalonym w Krakowie
6. Konkurs trwa do 9 sierpnia do godziny 23.59
7. Warunkiem otrzymania nagrody jest zgoda na umieszczenie zdjęć z sesji w moim portfolio i na stronach internetowych promujących moją działalność fotograficzną

IMG_4274

Skomentuj

